Freshdesk - Förena team för att leverera överlägsen kundsupport
Freshdesk är ett support- och samarbetsverktyg som är avsett att användas av hela din arbetsstyrka och inte bara av din kundsupportavdelning. Målet är att tillhandahålla verktygen som behövs så att varje avdelning kan bidra till att leverera överlägsen kundservice och säkerställa att frågor besvaras korrekt.
Supportprogramvara som alla kan använda
Freshdesk erbjuder en svit av kundsupport- och samarbetsverktyg. Dess biljettfunktion gör det möjligt för användare att spåra kunder samtidigt som det finns möjlighet till privata kommunikationsanteckningar mellan användare. Stöd för flera kanaler gör det möjligt att spåra förfrågningar från olika källor som e-post, Facebook eller SMS på en plats. En inbyggd telefonkanal gör att du också kan erbjuda telefonsupport utan extra hårdvara. Live-chatt kan läggas till på din webbplats för att omedelbart ansluta med kunder som använder din webbplats och en feedback-app låter kunder lämna värdefull information till dig. Freshdesk erbjuder också en vitmärkt supportportal, så att du kan använda den för att skapa kunskapsbaser, supporttjänster och forum på din webbplats med din egen varumärkning och design.
Håll dina kunder nöjda
Det stora utbudet av kundtjänstalternativ som tillhandahålls av Freshdesk innebär att det bör passa för nästan alla typer av företag. Genom att samla dina supportförfrågningar på en plats som alla kan nå innebär snabba svarstider och överlägsna resultat.
Användarrecensioner om Freshdesk
Har du provat Freshdesk? Var den första att lämna din åsikt!